.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هرگز به جاده چالوس و طالقان نروید!
مدیرکل مدیریت بحران البرز با اشاره به آغاز فعالیت موج بارشی و سرد از عصر روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه در البرز، از شهروندان خواست طی روز‌های آتی در محور‌های کوهستانی استان تردد نداشته باشند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران البرز با اشاره به آغاز فعالیت موج بارشی و سرد از عصر روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه در البرز، از شهروندان خواست طی روزهای آتی در محورهای کوهستانی استان تردد نداشته باشند.

 

محمدرضا فلاح‌نژاد گفت: با توجه به هشدار هواشناسی استان مبنی بر گذر موج سرد بارشی از عصر پنجشنبه ۳۰ دی ماه تا صبح جمعه یکم بهمن ماه از منطقه البرز مرکزی، در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی بارش برف و کولاک، وزش باد شدید و سقوط بهمن و ریزش سنگ مورد انتظار است.

 

فلاح‌نژاد افزود: مناطقی چون طالقان، آسارا و دیزین به شدت تحت تأثیر این سامانه خواهد بود بنابراین از شهروندان درخواست می‌شود طی این مدت از تردد در جاده‌های کوهستانی مانند جاده چالوس و محور طالقان به علت احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ خودداری کنند.

 

وی ادامه داد: کوهنوردان هم با توجه به فعالیت این سامانه بارشی از هر گونه صعود به ارتفاعات و قلل البرز مرکز خودداری کنند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز در پایان اعلام کرد: با توجه به حجم برف انباشته شده انتظار سقوط بهمن و ریزش سنگ تا صبح یکشنبه هفته آینده در منطقه وجود دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.